Amanda Natascha

Jobb

Publicerad 2015-08-24 19:28:11 i Min vardag,

Jag jobbar så mycket just nu har inte tid med något annat. Håller på att öppnar en ny butik igen, och då snackar vi hel dagar... Lååånga dagar! Så ni hittar mig på Drottninggatan hela veckan. 
Hela förra veckan och helgen bestod även av bara jobb, hela långa helgen öppnade jag. Tack o lov tillsammans med bästa Mette som verkligen förgyller mina dagar. Så fort hon kommer till jobbet så kan jag inte gå ifrån henne haha, världens lyckopiller. Snart ser ni den fina pärlan i tv rutan. 
I alla fall, i lördags blev det en efterlängtad utgång för mig och Ida. Sjukaste kvällen på länge haha men kul hade vi, ovanligt. 🙊 
Världens bästa tjej! I love her. 
Fick en snabb dos av D på spyan som jag knappt hinner träffa just nu när jag jobbar så mycket och han pluggar/jobbar tider som krockar med mina. Men snart lugnar det ner sig för oss båda ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela