Amanda Natascha

1 oktober

Publicerad 2015-10-01 09:44:00 i Min vardag,

Hösten, du är välkommen! Jag älskar hösten, just för att man får klä på sig massa mysiga kläder. Hur fint är inte det? Det går fortfarande att vara ute och mysa enligt mig. Höstsolen kan faktiskt vara riktigt varm, som igår va det nästan 20 grader i solen.
Dessa dagar jag inte har skrivit har gått åt till att träna och umgås med tjejerna. Har varit lite nere på grund av besked jag fått som jag inte alls var beredd på att få. Men, jag måste bita ihop och kriga vidare för annars kommer man ingen vart. Tänka positivt och fortsätta vara det också. Tänker inte låta någon annan trycka ner mig!! Jag saknar en viss person också sååå mycket och det tar på mig också...

I alla fall, var ute i helgen och det blev riktigt lyckat enligt mig. Och hörni, jag var nykter!!! Hela kvällen! Så stolt över mig själv och det gick helt fantastiskt bra. Jag hade sjukt kul ändå, dock så kände jag av smärtan av skorna betydligt mycket mer haha. Är man påverkad tanker man ju oftast inte alls på det. Jag har ju bestämt mig för att sluta dricka alkohol, dels för min hälsas skull och för mina resultats skull inom träningen. Det känns så enkelt för mig just nu för det är verkligen något jag vill.
Jag jobbade i helgen, sen dess har jag hängt med Catrin och Ida. Mysigt! Sov hos Catrin här om dagen, like old days. Haha bodde typ där förut och det var så hääärligt =)
Jag och Ida sitter i lite samma situation just nu så vi är med varandra hela tiden. Kan inte kännas bättre. Igår hade vi en heldag tillsammans <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela