Amanda Natascha

Fridaaay! Yay!

Publicerad 2015-10-09 12:22:54 i Min vardag,

Jag jobbade igår i Nacka och även idag. Kan dock vara mina sista pass där, men jag hoppas verkligen inte det och vill inte tro det heller för jag jobbar med världens bästa människor där. Alla tjejerna på VM och alla killar/tjejer på JJ... Igår mötte jag Marlene på lagret och nästan började gråta haha och vi båda hoppade på varandra, "stänger du????" "Jaaaa gör du???" "Jaaaa!!" Haha åh 😍😘 Så igår hade vi mysigaste dagen/kvällen tillsammans. Jobbade på, pratade och drack kaffe. Mys! 
Längtar tills jag kan ta helg. Man blir verkligen sjukt bortskämd av att vara ledig lite för ofta. 😇

Imorse var jag på gymmet 08.30 och körde ett grymt cardio pass, och lite mage som avslut. Minns att jag körde en timmes cardio VARJE dag förut och självklart såg jag inte dem resultaten jag ville?!!!! Dum jag var. Jag har äntligen fått det inbakat i mitt lilla huvud, efter väldigt många år, styrketräning är det allra bästa!! Och snyggaste. Jag lovar. Det är mycket roligare också när man lär sig mer och faktiskt äntligen ser resultat. 
Så, vill du få en snygg och tight kropp,  kör liiite cardio och mycket styrka. Älskar du cardio som mig, släng in ett bara cardio pass i veckan!!! Jag lovar du kommer få tamam kropp 😊 
Jag märkte som fan att min rumpa och mina ben blev slappa av allt cardio, istället för tighta och snygga. Nu när jag faktiskt kör ben/rumpa två dagar i veckan så ser jag grymma resultat. Min rumpa har lyfts, blivit tightare och likaså mina ben. Så sexigt! Go go 😋 

Wow jag har kjol hahaha!! Känner mig jätte oskyldig o söt 🙈 men det är så mysigt på hösten. Tänkte låna en stor kofta på jobbet att ha över, hur mysigt? Det ser dock ut som jag har hängpattar på bilden men det har jag inte, lovar :) haha

Kommentarer

Postat av: alice

Publicerad 2015-10-12 11:19:07

HAha vadå hängpattar, noooo way!! SUPERSÖT!
Fy va glad jag blir av att läsa att du trivs och har kul med träningen och att det går bra för dig!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela