Amanda Natascha

Hola

Publicerad 2015-10-12 21:39:20 i Min vardag,

Hej sötnosar! Visst är jag rätt så bra på att uppdatera nu? Men vill blogga om lite mer intressanta saker än vad jag gör om dagarna.. Ska suga på den karamellen, vad det skulle kunna vara! Kanske ta lite kort på min shopping. Handlar ju något nytt nästan varje dag 🙈 blir så när man jobbar i klädbutik. 

Idag behövde gallerian min hjälp i butiken så jag var där från 9-14. Uscha vad kallt det var imorse!! Jag har glömt hur det känns att gå upp tidigt från en varm säng, ett mörkt rum, ett mörkt hus, kallt och allt utomhus är precis lika mörkt det också. Snabbt på med kaffe i hopp om att bli lite varmare och piggare. 
Jag missade självklart bussen 😩😔 så var tvungen att skynda mig till tåget. Åh det var så kallt och mörkt! Det gillades inte.. 
Dagen gick ändå super snabbt och bra. Köpte lite smink från nyx (bästa!!!!) när jag slutade sen tog jag tåget hem. Åt lite mellis sen blev det träning med min Ida ❤️ Jag körde på sjukt bra, rygg blev det. Sen lite intervaller som avslut.

Ska ta en dusch nu sen fortsätta slappa framför tvn. Underbara fina Alice som jag träffade på gymmet idag har bjudit över mig på en kaffe imorgon. Hur gulligt? Det ska verkligen bli hur mysigt som helst. 😊

Choklad & bak mässan jag var på i söndags var helt underbar. Efter att varit utan socker i 1,5 månad så passade det mig perfekt. Mums.. Choklad är det bästa jag vet! Jag var i himmelriket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela