Amanda Natascha

Iam back

Publicerad 2015-10-08 10:16:44 i Min vardag,

Men hej! Evigheter sen jag skrev sist, verkligen. Men det har både hänt så himla mycket i mitt lilla liv och även stått helt stilla. Meen jag mår bra, eller gör jag det? Kanske just för tillfället så gör jag inte det. Okej, jag har mått sååå bra men just nu är livet rätt tufft pga privata anledningar men jag kämpar hårt vilket jag tyvär är van vid. Men livet rullar på, det måste rulla på. Jag jobbar inte så mycket, börjar jobba i slutet av månaden igen på min "nya arbetsplats" så jag har känt mig rätt arbetslös men fortfarande hållt mig bra sysselsatt. Och det har faktiskt varit super skönt att bara vara och få göra saker man annars inte hinner när man jobbar. Men tyvärr, så tänker man väldigt mycket då. 
Jag har umgåtts mycket med min andra halva, Ida ❤️ är så tacksam för allt hon gjort och gör för mig just nu genom att bara vara den hon är. Hon stöttar mig så som en vän verkligen ska.. Jag har världens finaste familj. Vanessa ❤️ Vad hade jag gjort utan henne i dagens läge? Hon är helt otrolig... Jag är så glad som har henne.  

Har tränat väldigt mycket annars, bara varit och myst om dagarna. Hösten är ju trots allt väldigt mysig. Men kallt är det. 
Som Ida skrev i sin blogg senast, jag har samlat på mig en massa krafter och motivation nu, eller i mitt fall så håller jag på för fullt. Jag är positivt nyfiken och taggad på ett nytt fräscht och mycket bättre kapitel i mitt liv. För nu jävlar. Nu ska jag kämpa och fokusera på mig själv mer är någonsin, och självklart på alla mina nära och kära runt om kring mig som får mig att aldrig ge upp. Älska mig själv mer är någonsin och inse att jag är världens bästa Amanda och ingen kommer någonsin kunna knäcka mig mer. För nu får det vara nog. 

Som igår, hade jag världens mysigaste dag med min underbara mamma. Det betyder så mycket och jag njöt verkligen av varenda sekund. Så mysigt vi hade. Sånna stunder är värt allt.  

Men vi hörs hörni, jag lovar haha! Nu måste jag börja fixa mig för att åka iväg. PUSS ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela