Amanda Natascha

Lördag

Publicerad 2015-10-11 00:36:14 i Min vardag,

Vilken mysig dag 👌 morgonmys hela långa morgonen. Underbart.. 
Mormor & morfar kom vid tolv tiden och då åkte vi direkt till farmor och farfar efter frukosten och myste där ett bra tag. Sen blev det en lunchdate med min käraste Catrin ❤️ Skönt att bara få prata om allt mellan himmel och jord. Fan vad jag älskar mina vänner!! Är så lyckligt lottad. 
Hon var en ängel och körde mig till gymmet där jag mördade min rumpa och mina ben... Åh vad bra det gick idag IGEN!!! Bra Amanda. Det lönar sig att vara lite arg inombords ibland 😏 
Morfar hämtade sedan upp mig så åkte vi till min kära moster där det bjöds på tacos! Mums!!! Och oj vilken kväll. Minns inte senaste jag skrattade så mycket som vi gjort haha. Gaaahhh min släkt är helt underbar. Bästa kvällen på riktigt länge. 
Imorgon ska bli dagen bli lika bra!!
Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela