Amanda Natascha

20 Sep

Publicerad 2015-09-20 10:31:16 i Min vardag,

Hej finisar! Söndag redan.. Helgen går så fort men veckodagarna likaså faktiskt, så det är väl skönt. Imorgon kommer mam o pap hem ifrån Cypern, wooow va fort den veckan gick liksom?! Men jag saknar dem! Trots att jag kan gilla att vara ensam ibland, bara ibland, så älskar jag att ha sällskap. Någon att äta frukost med och att mysa ner sig bredvid I soffan på kvällarna.
Intervjun I fredags gick såååå bra. Jag är så glad! "peppar peppar". Och wow vilken "lycka till" respons jag fick av mina fina vänner som ringed innan och efter intervjun, fina sms. Blev så himla varm i hjärtat. Att den uppskattning man själv alltid ger, får man tillbaka :) Fina vänner!
Nu håller jag bara mina tummar att det blir som jag vill! Iiihhh spännande..
Efteråt firade jag som sagt, med ett pass på gymmet. Blev medborgarplatsen. Kom från helt fel sida som jag kommit ifrån förut när jag tränade där, så var vilse I 30 minuter tills jag tillslut hittade haha, Tycker det ligger lite knepigt faktiskt... Men ett galet cardio pass blev det innan jobb hela kvällen stod på schemat. Snacka om att jag var trött.

Igår blev det 2 års kalas för älskade Eddie <3 Mysigt, farfar hade permis så han var där och det gjorde mig så lycklig. Farmor var glad och alla var på toppen humör. Det gjorde min dag! Min fina släkt.
Jag åkte lite senare till Märsta för inflyttningsfest. ÄNTLIGEN! Som jag väntat på den dagen haha. Jennifer smsade mig och sa att min skjuts väntade på mig vid stationen. vilket var hummer limmon från min 20-års födelsedag (a) Haha! Så kul... Så där satt jag helt själv och blev körd till festen. Hihi. Helt underbar kväll med helt underbar mat och underbara människor!

Nu måste jag sluta babbla och åka till jobbet. Detta skulle egentligen vara min lediga helg men jag ställde upp för Jossan att jobba I 3 timmar. Sen tränar jag direkt efter. PUSS

Okej min faser är helt otrolig när det kommer till RAW bakning, sockerfritt. Passar mig perfekt då jag Inter äter socker för tillfället. Hur gott va inte det hon hade gjort? Drööömm! Måste bjuda tjejerna på det. 🙊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela