Amanda Natascha

Glaaaaad

Publicerad 2015-09-14 14:18:39 i Min vardag,

Jätte jätte glad tjej här! Fick ett samtal på morgonen som gjorde hela min dag 🙈 på fredag har jag blivit inkallad till en intervju, en väldigt stor intervju för mig. Och jag håller alla tummar jag har!! Snälla gör det ni också hihi. 
Inatt åkte mamma o pappa till Cypern ❤️ kommer sakna er och det kommer bli tomt. Men jag jobbar hela veckan så det kommer gå fort, sen kommer jag få sällskap. Mys! 
Igår hade jag och tjejerna myspys kväll med pizza (!!!!) och massa skitsnack. Perfekt söndagskväll. Dock ska den där äckliga pizzan bort bigtime ikväll på gymmet, samt proteinbaren jag åt. Min mage fick värsta chocken, visade tjejerna och det såg verkligen ut som att jag var höggravid. Usch! Äckligt!! 
Men först, jobb står på schemat innan träningen. Längtar! Adios 😘

Hahahah jag dör! Jag kan fortsätta alltså, hade sammanlagt 1000 bilder på denna dåren. Härligt att vakna upp till ditt vackra ansikte 😏

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela