Amanda Natascha

Here for you - Kygo

Publicerad 2015-09-08 12:31:33 i Min vardag,

Lyssna på den låten!!!! 👆så härlig. Jag och mamma har spelat sönder den hela morgonen. När jag lyssnar på den, får jag lite ångest över att sommaren är borta dock haha. Vill verkligen ha mer värme! Måste planera in en lång resa med Ida snart, vill så gärna till USA. Det är min dröm och den drömmen ska bli sann snart! Med eller utan henne 😳😍 såklart gärna med henne haha. Och känner jag henne rätt så kommer hon följa med hihi. ❤️ 
Var uppe tidigt imorse för min dagliga morgonpromenad innan frukost. Love IT! Nu är jag inne i att jag kan INTE vara utan mina morgon promenader. 
Dock så är det sån himla kyla på morgonen, man måste verkligen klä sig varmt. Känns konstigt med tanke på att det inte alls var längesen man kunde gå i bara en topp och byxor liksom. 
Sverige Sverige.... 

Är på g till mitt älskade jobb nu, så kul haha. Jobbar med Mette som jag nämt förut. Och ni ska bara veta hur mycket "fans" som springer runt i vår butik just nu för att dem vill träffa henne, ta kort osv. Haha det är sååå kul!! Igår fick hon panik och bad mig byta av henne när jag hade rast för att tjejerna var så på, jobbigt att vara kändis 😉 

När dagen och kvällen är slut är jag äntligen långledig i några dagar och hoppas på att få mysa med en saknad jävel! Träna ska jag också göra, såklart. Asså känner såå stor skillnad på min kropp just nu, blir så jävla glad!!!!!!! 

PS. Har köpt två nya höstjackor, är så kär! Ska visa er senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela