Amanda Natascha

Ledig dag

Publicerad 2015-09-09 23:17:14 i Min vardag,

Jag blir alltid sååå seg och slö när jag är ledig nu för tiden. Mamma säger att det är för att jag verkligen slappnar av, inte stressar och inte har några måsten. Sov lite för länge enligt mig själv imorse så hoppade faktiskt över morgon promenaden. Kändes himla konstigt, men så trött var jag haha. Åt min frukost i lugn o ro framför tvn... Minns knappt sist jag gjorde det, har förvandlats till värsta stressmongot på sistone haha 😩

Har sedan länge planerat att rensa garderoben, eller alla som jag och mamma har. Catrin ska även samla in kläder till flyktingarna så det passade inte bättre. Jag brukar hata att rensa för får alltid för mig att jag vill ha saker jag inte använt på flera år haha, får lite panik av att slänga kläder, typ kläder jag har speciella minnen med 🙈 haha as fjantig! Men idag lyckades jag rejält.. Alltså guuuuud vad mycket kläder jag har, VI har tillsammans. Helt sjukt. 

Tog en lunch + tränings pause efter ett tag. Blev ett så sjukt bra ben/rump pass samt HIT träning som avslut. Wow vad grym jag är!! Hur nöjd som helst. 
Sen när jag kom hem fortsatte jag och blev klar med allt vid åtta 😳 så det tog verkligen hela dagen. Men nu känns det såå skönt och fräscht att ha det gjort!! Och veta att mina kläder kommer till en ännu bättre nytta. ❤️ 

Här har ni mina nya höst jackor.

Jag och mamma kom även med ett förslag vi vill försöka hålla nu efter att ha insett hur mycket kläder vi faktiskt har. Och det är att, köper vi något nytt så MÅSTE vi ut med något gammalt. 🙊 Smart tycker jag. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela