Amanda Natascha

Let's do this

Publicerad 2015-09-18 06:19:55 i Min vardag,

Morgon gröten ligger i magen och jag står fullt upp och håller på att lagar mat inför dagen! Lunch och middag :) min nya craving är verkligen att steka tonfisk med massa grönsaker. Så sjukt gott!! Det blir lite segt och rökig smak, typ som pulled pork om ni smakat det? Mums.. 
Snart blir det att åka mot intervjun. Helt ärligt så är jag väldigt nervös för vill ha detta såå mycket. Så jag hoppas att detta blir bra nu!! ☺️ 
Minns knappt när jag var på en intervju senast faktiskt? Det var nog mer än ett år sen men det var inte alls lika seriöst. 
Heja mig!!! ❤️ 
Hoppas ni får en fin fredag! För mig blir det träning och jobb direkt efter. Är ledig hela helgen! Wiieeee

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela