Amanda Natascha

Måndag

Publicerad 2015-09-21 19:35:15 i Min vardag,

 
 
Ny vecka, igen... Fyfan vad tråkigt haha! Kan något hända snart eller?
Min nattis kom hit igår efter jag jobbat & tränat klart, hon är den ända av mina vänner som varit här när jag varit ensam hemma haha. Riktig bror :) Vi myste på rejält med en god middag framför Hamilton som gick på tv. Super mysig kväll och det var skönt att få prata ut med henne om saker som tynger ner mig just nu. Bästa tjejen!
Hon sov kvar här inatt och imorse var vi uppe vid sex då jag började jobba tidigt inne i stan. Dagen på jobbet gick snabbt och sedan var det dags att hämta mamma och pappa på Arlanda! Bruna och glada. Äntligen är det lite liv här hemma igen hihi.
Jag är super sugen på att åka till gymmet för ett kvällspass men får se om jag orkar med tanke på att jag inte fick så mycket sömn inatt. Jobbar inte så mycket den här veckan så har annars all tid i världen att lägga fokus på det!
Juste en spännande sak, blev tillfrågad av världens bästa gäng att jobba på fitnessgalan hela helgen idag, sjäääälvklart vill jag det! Så det ser jag framemot =) Ska bli så himla kul.
Nu blir det middag, hela familjen är samlad <3 Nästan i alla fall...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela