Amanda Natascha

Måndag

Publicerad 2015-09-07 12:59:22 i Min vardag,

Ny vecka, nya tag, nya mål osv osv. Det älskar jag med måndagar, jag får alltid en liten extra kick med att fortsätta kämpa med mitt. Har hela veckan framför mig liksom :) 
Mjaaa, bloggen går dock inte så bra för mig dock haha. Skriver knappt, men jag har nog tappat det intresserat helt faktiskt. Tycker inte det är jag att blogga längre men ändå så vet jag hur mycket det uppskattas att titta tillbaka och läsa vad man gjort, hur man mådde och tänkte kring saker och ting. 
Så får se om jag lägger ner bloggen helt, eller låter den vara kvar och skriver när jag känner för det. 

Har haft toppen dagar hittills. Njutit som bara den av min lediga helg som var. Igår var hela släkten + vänner samlade för min brors semifinal match i Uppsala. Och då menar jag verkligen alla. Sååå kul!! Bara älskade farfar som fattades där ❤️ 
I lördags hade vi överrasknings fest/middag för Alice och Ali som är nyförlovade. Älskade ni. Ni är helt fantastiska och så menade för varandra. 
Har myst med nattis om dagarna också, träna på och bara varit. 
Träningen går verkligen bra och mitt mål med denna månad är att bli ren från alkohol och socker, har klarat en vecka och det går super ☺️

Här har ni lite matbilder från i veckan. Haha 😝
Igår blev jag även kär på nytt... Titta bara 👆 fina Mike! Min killkompis var med på matchen igår och hade med sig sin nya vovvis som bara är några veckor. Jag dör! Vill ha! Jag vill verkligen ha en hund. Jag är en morgonmänniska som älskar morgonpromenad så där passar det perfekt. Dock jobbar jag knepiga tider. Men en vacker dag så! 

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2015-09-07 18:19:39

Åh så söt!! 😍😍

Postat av: Matilda

Publicerad 2015-09-07 18:19:41

Åh så söt!! 😍😍

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela