Amanda Natascha

Sunday

Publicerad 2015-09-13 09:17:38 i Min vardag,

Sitter på tåget påväg mot jobbet. Fan vad jag börjar uppskatta det haha. Ett tag där var jag så trött på att åka kommunalt och tog mig ingenstans när jag väl var ledig.. Blev tokig! Men just nu när det inte alls är någon rusningstrafik är det rätt så mysigt att sitta på tåget och läsa på mobilen, bloggar, artiklar och lyssna på musik. Är lite tidig idag för jag och min kollega på Jack & Jones ska äta frukost tillsammans innan vi öppnar. Mysigt. 
Igår hade vi familjen och bästavännerna finally kräftskiva. Jag älskar det! Kan sitta i timmar och bara äta haha. Det var så mysigt och jag bara älskar att umgås med familjen. Speciellt nu när jag inte dricker är det perfekt. 
Men igår var jag ändå riktigt sugen på att gå ut och dansa. Asså verkligen riktigt sugen. Nästa helg 🙈 
Och hur grym är inte jag, inget socker i snart 3 veckor och då har jag verkligen plågats typ varje dag känns det som. Haft godis och onyttigheter framför mig varje dag. Men sötsuget börjar faktiskt försvinna nu. Så skönt ❤️ 

MUMS! 😊😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela