Amanda Natascha

Sunny day

Publicerad 2015-09-22 12:26:08 i Min vardag,

Det blev ingen träning igår haha. Jag var sååå trött i hela kroppen och det var så mysigt att ha mamma hemma, sen kom hennes underbara Marie förbi på kvällen så jag ville bara mysa med dem hela kvällen. Vilket vi gjorde 😘 åt nötter och pratade i flera timmar tills jag gick och la mig. Men tog mig till gymmet imorse för lite cardio och mage. Gick super bra!!! Så skönt. Mötte på Nattis på gymmet som jag inte träffat på tusen år kändes det som, nu pratar jag om Kanon haha för andra Nattis har jag ju varit med mycket nu på sistone. Hon sa att jag hade blivit smal 🙈 wow vad glad jag blev!! Hon kan ju verkligen se det eftersom vi kanske inte sett varandra på två månader. Hihi!!! 
Det blir lätt så, hon jobbar mycket och jag med. Hon har sitt och jag mitt. Men vi två möts alltid där på vägen liksom och det känns alltid detsamma när vi ses. Sån vänskap älskar jag. Har så med alla mina vänner fan, när jag tänker efter! Men mer med vissa liksom 😊 
Nu är jag på väg mot jobbet för ett kvällspass! Underbart väder, hoppas detta håller i sig ett bra tag nu för det är verkligen perfekt! 
Besos 💋 

Nu är jag hel igen ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Maria Natascha Sundström

20 åring som njuter av livet fullt med drömmar och planer. På fritiden älskar jag att träna och umgås med vännerna. Jag är alltid glad och positiv och skriver gärna om precis vad som helst, som händer i mitt helt vanliga liv.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela